[Gelistirici] Review süreci hakkında

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
25 Eki 2008 Cmt 19:10:32 EEST

2008/10/25 Mehmet Nur Olcay <mnurolcay at gmail.com>

> Merhaba,
>
> Review süreci hakkında önemli sıkıntılar var sanırım. Belki daha önce de
> konuşulmuştur ancak sıkıntı devam ettiği için tekrar yazmak istedim. Şu
> haliyle review süreci işlemiyor pek. Ya da çok ağır işliyor. Ayrıca
> bekleyen
> paketlerden, nerdeyse review diye yeni bir depo oluşacak.
>
> Şu durumda:
>
> 1. Onur Küçük de olmasa review süreci tamamen tıkanacak. Herkesin
> meşguliyeti
> vardır mutlaka ancak buna da vakit ayrılmalı diye düşünüyorum. Özellikle
> [...]
http://ozgurlukicin.com/haber/test-takimi-sizi-cgriyor/  <= Ben bu habere
bağladım ümidimi biraz. Yalnız bu test deposu için, ayrıca review süreciyle
de ilgilenebilecek şekilde organize edebilirsek, az da olsa review sürecini
hızlandırabileceklerini düşünüyorum.

Bunun dışında, "paketimde hata bulana bir gofret" kampanyası gibi bir
düşüncem var ama o da çok iddialı olur diye arkasında durmuyorum bu fikrin.
Bir şekilde review ekibi oluşturulmalı.