[Gelistirici] [RFC] Ortak kaynak kullanan paketler

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
24 Eki 2008 Cum 22:02:43 EEST

On Friday 24 October 2008 21:53:47 Fatih Aşıcı wrote:
> 24 Eki 2008 Cum tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:

> gibi paketlerde aynı yamalar, aynı actions.py vs. iki ayrı source pakette
> tutuluyor. Bunun sorun olmayacağından mı bahsediyorsun yoksa "sadece
> pspec.xml benzer olsun ama ayrı bir taga gerek yok" mu diyorsun?

Aynı şeylerin iki tane tutulmasında bir sorun görmüyorum. Sayıca çok azlar,
zaten system.base gibi kısıtlı bir alanda kalıyorlar. Merge ise ilerde
kontrolden çıkacak ve bir sürü yapay problem yaratacak bir şey.

İlla tek paketten çıksın diyorsan actions.py de:

mkdir base; cd base; configure --blala; make
mkdir gui; cd gui; configure --blala --with-gui; make

yapıp, bu dizinlerde iki ayrı binary paket oluşturup, Package'ların birinde
farklı Component vererek sorunu çözebilirsin zaten. Hatta böyle kolay çözüm
varken neden kaynak paketten iki tane kullandınız merak ettim şimdi :)