[Gelistirici] Listeler ve geliştirici listesi dili

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
24 Eki 2008 Cum 20:07:43 EEST

24 Eki 2008 Cum tarihinde, Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:
> Thursday 23 October 2008 Tarihinde 12:49:38 yazmıştı:
>
> Maalesef hala anlamadığınız ve göremediğiniz bir sıkıntı var; insanlar
> yabancı geliştiriciler kazanabilmek için devel listesinin etkin
> kullanılmasının gerektiğine katılıyorlar fakat yeterli İngilizce bilgisine
> sahip olmadıkları için çekiniyorlar ya da çekinecek insanları kaybetmek
> istemiyorlar.

Bunu anlıyorum tabi ki. En başından beri de göz önünde bulunduruyorum bu
çekincenin varlığını. Anlamadığım, bir geliştiricinin derdini anlatacak yer
bulamamaktan (Türkçe bir geliştirici listesi varken) şikayet etmesi ve dikkat
çekmek için değişik yollar aramak zorunda kalması?