[Gelistirici] Gail paketinin durumu ve GTK2 güncellemesi

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
24 Eki 2008 Cum 01:17:32 EEST

Arkadaşlar merhaba,
Aşağıdaki programları *gail* nedeniyle paketleyemiyorum:

- exaile
- listen
- solfege

Gail'in, GTK2'nin yeni sürümü depoya girmesi durumunda obsolete olacağını
zannediyorum. Fakat yukarıda yazdığım üç paketin bağımlılıklarından birkaçı,
kendilerinin bağımlılığı olarak gail'i yüklemeye çalışıyor ve bende de yeni
sürüm gtk2 olduğu için gail yüklenemiyor.

Gail & GTK2 ile ilgili sorun ne zaman çözülecek? Neden bekliyoruz? Yapılması
gereken şey Gail'i obsolete edip GTK2'nin güncel sürümünü farm'e göndermek
ve sonra da gail bağımlılığı bulunan gtkhtml*, libgnomecanvas gibi
paketlerin bağımlılıklarını tekrar düzenleyip  onları da farm'e göndermek
değil midir?

listen ile müzik dinlemeyi özledim yahu?!