[Gelistirici] libxmi ve plotutils paketlerindeki dosya çakışmaları

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
23 Eki 2008 Per 22:39:36 EEST

On 23 Oct 2008 Thu 22:35:15 Türker SEZER wrote:
> Bu durumda enblend dolayısıyla da python2-biggles derlenemiyor.
>
> Fikirler, çözümler, commitler

Çıkan /usr/bin/graph çalıştırılabilir dosyası aynı ise, enblend'den çıkanın
silinmesi makul gibi (paketin install() kısmında). Böylece -umarım- dosya
çakışması olmayacak ve enblend derlenecek.

Tabi cel paketinden çıkan "graph" ile enblend'den çıkan "graph" arasında ne
fark var bilmiyorum. Fazla fark olmayacağını düşünüyorum, muhtemelen enblend
kendi içerisinde getiriyor kullanacağı uygulamaları. Enblend paketçisi bu
konuda daha iyi bilgi verebilir sanırım, ya da bu konuyu irdeleyebilecek
biri :-)

Kolay gelsin.