[Gelistirici] libxmi ve plotutils paketlerindeki dosya çakışmaları

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
23 Eki 2008 Per 22:35:15 EEST

On Tuesday 21 October 2008 23:17:40 Onur Küçük wrote:
>  bir şey kaçırmadıysam libxmi depodan çıkarılacak, svn den silinecek,
> farm dan uninstall edilecek, conrib indexine obsolete olarak
> işaretlenecek

libxmi'ı farmdan sildim, enblendi yeniden derleyecektim ki plotutils'in cel
paketi ile çakıştığı çıktı ortaya.

Paket plotutils, pardus-2008 deposunda bulundu
plotutils-2.5-5-1.pisi [önbellekte]
plotutils paketi, versiyon 2.5, sürüm 5, inşa 1 kuruluyor
Error occured for 'applications/multimedia/enblend/pspec.xml' in BUILD
process:
 Dosya çakışmaları:
/usr/bin/graph cel paketinden

Bu durumda enblend dolayısıyla da python2-biggles derlenemiyor.

Fikirler, çözümler, commitler

Türker