[Gelistirici] Listeler ve geliştirici listesi dili

Furkan Duman coderlord at gmail.com
23 Eki 2008 Per 01:24:32 EEST

23 Ekim 2008 Perşembe 00:25 tarihinde İşbaran Akçayır <isbaran at gmail.com> yazdı:
> biliyor musunuz ? Türkiye'den de ne kadar katkıcı geldiğini yıllardır
> görmüş olduk bence. Yetmediğinin de herkes çoktandır farkında. Katkı
> verecek olan verir diye bir şey yok, ben niye gidip İtalyanca dağıtıma
> katkı vereyim ya da nasıl vereyim ?

Burada sanki ben İngilizce düşmanlığı yapmışım gibi anlaşılmış. Türkçe
listenin kapatılmaması gerektiğini söylemiştim. Bu arada Pardus'un az
da olsa İngilizce belgesi, sayfası, geliştirici belgesi mevcut. Hatta
dili İngilizce olan bir listesi de var. Buraya da gelmek isteyen
sormak isteyen gelir demek istemiştim. Yeterli mi? Değil tabii ki.

--
Furkan Duman