[Gelistirici] Listeler ve geliştirici listesi dili

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
22 Eki 2008 Çar 21:40:28 EEST

On 22 Oct 2008 Wed 21:01:50 Ozan Çağlayan wrote:
> - Geliştirici listesi içeriğinin "ingilizce" devam etmesini ve bir süre
> sonra da listenin kapatılarak tüm üyelerin pardus-devel'e göç etmesini
> şiddetle öneriyor ve gerekli buluyorum,

Buna katılıyorum. Bununla beraber Akın'ın yazdığı mesaja da katılıyorum.
Çoğumuz ingilizce biliyor ancak ingilizce bilmeyen ve geliştirici listesini
takip eden birçok insan olduğunu tahmin ediyorum.

Dağıtımın dünyaya açılmasında sadece ingilizce mesajlaşılması bence çok
mantıklı ancak ingilizce konusunda sorun yaşayanlar için herhangi bir çözüm
aklıma gelmiyor.