[Gelistirici] programcılık konusunda neler yapılabilir ??

Özcan VURAL ovural43 at hotmail.com
15 Eki 2008 Çar 00:44:58 EEST

ben ve benim gibi windows ortamında program geliştirmiş birçok kişinin aslında hayalidir platform bagımsız yazılım geliştirmek..

bu aşamada birçok alternatif olmakla birlikte windows taki IDE lerin kolaylıgını beklemekte birçok kişi ..

Delphi,C#,Visual Basic vs.

bunun karşılıgında linuxta olan birçok dil var ancak bunlar hakkında ne türkçe döküman bulmak kolay nede bunların kurulumu vs.

bu aşamada pardus ekibi olarak neler yapılabilir ??

bence

mono,python,c++,java yada her ne ise birisini baz alıp onun üzerinde kolay bir IDE geliştirme adına birşeyler yapsak ?

diyeceksinizki bir sürü var IDE var zaten .. ama türk programcıları ısındırma adına böyle bir çalışma yapılamaz mı ??

Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/