[Gelistirici] Contrib deposu ciftliginin test deposu yerine kararli depo takip etmesi

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
21 Eki 2008 Sal 21:06:12 EEST

On Wednesday 15 October 2008 16:47:52 Ekin Meroğlu wrote:
> Kararlı depo kullanılmasının bence de bir sakıncası yok ama Eren bir yorum
> yapsın, zamanında neden böyle bir karar alındığını hatırlamıyorum.

Eren de olumlu yanıt verdiği için farmda depo değişikliğini gerçekleştirdik.
Kararlı depoya giren en son güncelleme serisiyle birlikte farm tamamen
kararlı depo ile çalışmaya başladı.

> Mantıklısı, test deposuna yeni eklenen/değişen paketler kararlı depoya
> alındığı anda bu paketlere bağımlı paketlerin contrib'e girmeleri, ama bu
> biraz daha fazla takip gerektiriyor.

Test deposundaki sürüme bağımlı bir paket farmda zaten derlenemeyeceğine göre
farm stable depo kullandığında bu takibi yapmak çok zor olmasa gerek. Arada
bizim gözümüzden kaçan birşey olsa bile en fazla buildfarm hata verip paketi
derlemeyecektir. Burada takibi zorlaştıracak, kaçırdığım bir nokta mı var?

Türker