[Gelistirici] Contrib deposu ciftliginin test deposu yerine kararli depo takip etmesi

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
15 Eki 2008 Çar 20:21:52 EEST

On 15 Oct 2008 Wed 16:47:52 Ekin Meroğlu wrote:
> Kararlı depo kullanılmasının bence de bir sakıncası yok ama Eren bir yorum
> yapsın, zamanında neden böyle bir karar alındığını hatırlamıyorum.

Ben de net olarak hatırlamıyorum ancak 2008 çıktığı sırada test deposunun daha
aktif olması (derlendikten sonra hemen aktarılması), contrib-2008 için
bağımlılıkların erken yer alması gibi sebeplerden dolayı test deposunun
kullanıldığını düşünüyorum.

Şu vakitten sonra stable depo kullanması mantıklı görünüyor ki öncesinde de
böyle yapmıştık. Herhangi bir itiraz yoksa Contrib 2008 farmında stable
depoyu ekleyeceğim.

Kolay gelsin,
Eren