[Gelistirici] Kırık firefox 3.0.3 paketi

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
5 Eki 2008 Paz 17:23:38 EEST

> 05 Eki 2008 Paz tarihinde, Burak Çalışkan şunları yazmıştı:

> Intrepid'e mi bakıyorsun? Intrepid yeni bir sürüm. Tabi ki yeni sürüm
> ile çıkacaklar. Mesela Hardy 2.16 ile çıktı. Hardy kararlı sürümde
> 2.18'e geçilmedi.

Intrepid, hardy'nin güncellenmiş sürümü olacak. Yeni özellikler
güncellenen paketlerin yan etkisi.

http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-July/012754.html

> contrib deposunda da devel branch'ı var. En azından orada
> düzeltmelisin. Ayrıca contrib buildfarm'ı test deposunu kullandığı
> için oradaki paketler nasıl olsa kırılacak. Buildfarm sorumlusunu
> uyarman gerekir bu konuda ("Test deposunda yeni gtk var. Sonradan
> derlenen paketleri sync etme." şeklinde).

Uyumsuzluk sorunu yok. Upstream bir sistemde derlenmiş paketleri,
downstream bir sisteme koyan ben değilim.

> İşte anahtar kelime de bu: "ABI kırılacaktır"
>
> Kararlı bir sürümün ortasında neden yapıyoruz bunu?

API'ler geçmişe uyumlu olarak yazılıyor. Henüz zaman makinamız yok.
Gelecekteki API'leri bilemiyoruz.

2.16 -> 2.18 geçişinde sorun yok.