[Gelistirici] Kırık firefox 3.0.3 paketi

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
5 Eki 2008 Paz 16:33:01 EEST

05 Eki 2008 Paz tarihinde, Burak Çalışkan şunları yazmıştı:

> Sorun gtk'da değil. 2.18->2.16 geçişi var. API/ABI'ler geçmişe göre
> uyumlu. Bunu çok uzun zamandan beri kullanıyorum. Uyumsuzluk sorunu
> görmedim. Ubuntu, mandriva geçti.

Intrepid'e mi bakıyorsun? Intrepid yeni bir sürüm. Tabi ki yeni sürüm ile
çıkacaklar. Mesela Hardy 2.16 ile çıktı. Hardy kararlı sürümde 2.18'e
geçilmedi.

> "Index'e alınmıyor, Arşiv amaçlı olmalı." denmişti.

Nasıl yani? Kim, nerede, ne dedi?

> gtk2.14 depoya girmeden onları düzenlersem başka hatalar çıkar. Girip
> çıkan paketleri takip ediyorum. Bugzilla'ya hata gelmeden buraya yazdım.

contrib deposunda da devel branch'ı var. En azından orada düzeltmelisin.
Ayrıca contrib buildfarm'ı test deposunu kullandığı için oradaki paketler
nasıl olsa kırılacak. Buildfarm sorumlusunu uyarman gerekir bu konuda ("Test
deposunda yeni gtk var. Sonradan derlenen paketleri sync etme." şeklinde).

> 2.18 ile derlenmiş bir paketi 2.16'lı sisteme kuruluyor. ABI
> kırılacaktır 2.16->1.18 geçişi olsa sorun yok.

İşte anahtar kelime de bu: "ABI kırılacaktır"

Kararlı bir sürümün ortasında neden yapıyoruz bunu?