[Gelistirici] [Fwd: [Contrib-commits] r8649 - devel/applications/network/filezilla]

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
5 Eki 2008 Paz 15:56:04 EEST

ertan wrote:

> Problemi düzelttim. Fakat sormak istediğim bir durum var.
> Ben Pardus2008-test deposunu kullanıyorum. Doğal olarak ta derleme ve kontrol
> işlemini buna göre yapmış oluyorum. Bağımlılığın depoya girmesini mi
> beklemeliyim? Test edemediğim  wxGTK 2.8.8 bağımlılığını yazıyorum.  Eski
> versiyonla uyumsuzluk gibi problem olma gibi bir şey olabilir mi? Bağımlılığı
> çok olan paketlerde sorun olmaz mı?  Bu konuda fikriniz nedir?

Selam. Tabii ki dediğini gibi bir uyumsuzluk olabilir. Paketin
sitesinde, ChangeLog'unda, Readme'sinde, ya da düzgün şekilde yazıldıysa
configure esnasında istediği en az wxGTK sürümünü görebilirsin ve bunu
ona göre düzenlemen lazım.

En az 2.8.9 istiyorsa ve sen sırf depoda 2.8.8 var diye o şekilde
düzelttiysen hatalı. 2.8.9'un kararlı depoya girmesini bekleyip sonra
paketi güncelleyeceksin. Yok eğer 2.8.8 ile, 2.8.7 ile düzgün
çalışıyorsa ona göre düzenleyeceksin.

Ayrıca neden test edemeyesin ki? Elle wxGTK 2.8.8 paketini indirip
kurabilirsin gayet?
--

Ozan Çağlayan