[Gelistirici] [Fwd: [Contrib-commits] r8649 - devel/applications/network/filezilla]

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
5 Eki 2008 Paz 15:30:18 EEST

05 Eki 2008 Paz tarihinde, ertan şunları yazmıştı:

> Problemi düzelttim. Fakat sormak istediğim bir durum var.
> Ben Pardus2008-test deposunu kullanıyorum. Doğal olarak ta derleme ve
> kontrol işlemini buna göre yapmış oluyorum. Bağımlılığın depoya girmesini
> mi beklemeliyim? Test edemediğim  wxGTK 2.8.8 bağımlılığını yazıyorum.
> Eski versiyonla uyumsuzluk gibi problem olma gibi bir şey olabilir mi?
> Bağımlılığı çok olan paketlerde sorun olmaz mı?  Bu konuda fikriniz nedir?

2.8.8 -> 2.8.9 arası hata düzeltmeleri vs. var sadece. Bir sorun olacağını
sanmıyorum. Çok istisnai durumlar haricinde patchlevel değişikliği sorun
oluşturmaz; ancak 2.16 -> 2.18 gibi major/minor sürüm değişikliklerine dikkat
edilmesi lazım.

Paketçilerin (özellikle contrib'de) stable pardus deposundaki sürümlere dikkat
etmeleri gerekiyor. Hatta (sanal bir sistem de olabilir) stable depoyu takip
eden bir sistemde test yapmaları iyi olur. Çünkü contrib deposu test
edilmiyor.