[Gelistirici] Kırık firefox 3.0.3 paketi

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
5 Eki 2008 Paz 15:15:22 EEST

> Bagimliliklari dusunurken fazla "kitabina gore" dusunuyorsunuz bence.
>
> glib/gtk da depoya alinsa ne farkedecekti? Gokcen'in soyledigi gibi
> bir "strict dep" (glib 2.18 sonrasi ile calisir) yazilmadigi icin
> kullanici ben sadece x yazilimini yukselteyim dediginde glib paketi
> yukselmeyecekti (cunku bagimliligi oyle gozukmuyor) ve sistemi yine
> patlayacakti.

Öncelikle sorun libgnome'dan kaynaklanmıyor.

Upstream bir sistemde paket derlemiş. En güncel kütüphanelere göre
linklenmiş. Sora bunu güncel olmayan bir sisteme götürdüğümüzde
patlıyor doğal olarak. Eskiden adım adım gelinse sorun olmayacaktı.

Güncel mi olmak, kararlı mı olmak? Kararlı olmak tabi ki. Yeni glib/gtk
geliştirilirken çok uğraşıldı. 2.13.x gibi bir geliştirme sürümü ve
uzun bir geliştirme zaman var. Bunca zaman test deposunu kullanan
geliştiriciler/kullanıcılar ne zaman gtk/glib hatası aldı?