[Gelistirici] Test surecleri

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
5 Eki 2008 Paz 14:48:32 EEST

On Sunday 05 October 2008 14:38:47 Onur Küçük wrote:

>  merge isteği = test isteği diye görüyorum ben

Sürecin o kısmı her halükarda var zaten, test deposunda mümkün olduğunca fazla
kişi tarafından denenmesi için paketin.

Ama nihai testi o noktada gerçekleştirmek çok doğru gelmiyor bana.
Çünkü "kararlı deponun son hali + yeni güncellemeler" şeklinde oluşan bir
sistem üzerinde yapılmalı testler.

Merge isteğinin ardından test deposunda geçen sürede kararlı depo değişmiş
olabileceği için, paketin test deposundaki yaşamının sonunda testleri yapmak
daha akılcı bir çözüm.

--
İyi Çalışmalar;

Serbülent