[Gelistirici] Test surecleri

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
5 Eki 2008 Paz 14:23:08 EEST

On Sunday 05 October 2008 14:03:04 Onur Küçük wrote:

>  Paketin sahibi yeterli kararlılığa ulaştığına inandığında merge
> isteğinde bulunuyor zaten, sırf test edilsin diye merge isteği
> veriliyorsa asıl orada sorun var demektir
>
>  Test ekibinin ana işlevi paketçinin yakalayamadığı pakete özel ya da
> depo içerisindeki uyum gibi konuları test etmek olmalı, bir paketin en
> başta testcisi o paketi güncelleyen kişi olmalı

Bu konuda hemfikiriz zaten ama bu konuları pek çok defa konuşmamıza rağmen hiç
bir değişiklik yaratamadık. Testi bırak paketçilerin yaptığı commitlere
açıklayıcı bir log yazmasını bile sağlamış değiliz.

>  Ozan'a katılıyorum, süreci uzatmanın çözüm olduğunu düşünmüyorum

Benim önerdiğim çözüm süreci uzatmıyor, kısaltıyor. Ne zaman yapılacağı
belirsiz bir ACK/NACK süreci yerine, paket yeterli olgunluğa ulaşır ulaşmaz
test sürecine sokuyor ve bu şekilde fazla sayıda paketi biriktirmediğimiz
için hızla sonuç alıyoruz testden.

--
İyi Çalışmalar;

Serbülent