[Gelistirici] Test surecleri

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Eki 2008 Paz 14:03:04 EEST

On Sun, 5 Oct 2008 13:36:25 +0300
Serbulent UNSAL <serbulent at pardus.org.tr> wrote:

> Test süreci ne halde olduğunu bilmediğimiz paketlerin durumunu görmek
> için değil paketçisi tarafından yeterli kararlılığa ulaştığına kanaat
> getirilip ACK verilen paketlerde gözden kaçan bir sorun var mı ?
> Paketin kararlı depoya geçmesi sistem genelinde bir problem yaratır
> mı ? vb. sorulara yanıt vermek için var.

 Paketin sahibi yeterli kararlılığa ulaştığına inandığında merge
isteğinde bulunuyor zaten, sırf test edilsin diye merge isteği
veriliyorsa asıl orada sorun var demektir

 Test ekibinin ana işlevi paketçinin yakalayamadığı pakete özel ya da
depo içerisindeki uyum gibi konuları test etmek olmalı, bir paketin en
başta testcisi o paketi güncelleyen kişi olmalı

> Aynı mantıkla şu anki sistemde paketçi ACK vermiş zaten niye test
> ediyoruz dememiz mümkün olurdu.

 Ozan'a katılıyorum, süreci uzatmanın çözüm olduğunu düşünmüyorum