[Gelistirici] Kernel 2.6.25.*

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
29 Kas 2008 Cmt 02:40:40 EET

Onur Küçük wrote:
>  bir de çok önemli değil tabi ki ama bir öneri, bu tarz deneme paketlerinde
> ben buildno suz derletiyorum, hangi paketin depodan olmadığını yakalamak için
> "pisi li -b" kullanmak çok işime geliyor, driver ların buildnoları yok ama
> kernel-* ın var

kernel'i farmda derlemiştim o yüzden onun buildno'su var. Sürücülerden
de madwifi-ng ve atl1e derlenmedi benim makinede. atl1e /var/pisi
altında CFLAGS'in değiştirildigini, bunun yerine EXTRA_CFLAGS
kullanılması gerektiğini söyleyerek hata verip çıkıyor. madwifi ise
uudecode dosyasını derlerken takılıp kalıyor. İlki benim derlemeye
çalıştığım sistemle alakalı olabilir, Semen'de derlendi düzgün diye
biliyorum. İkincisi muamma.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>