[Gelistirici] Kernel 2.6.25.*

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Kas 2008 Cum 19:45:02 EET

Friday 28 November 2008 19:41:38 Onur Küçük tarihinde şunları yazmıştı:
> Wednesday 26 November 2008 20:23:35 Ozan Çağlayan tarihinde şunları
yazmıştı:

>  kernel.drivers paketlerinin hepsi kernel sürüm 113 e depend ediyor, onlar
> 114 olsa pek leziz olur
>
>  bir de bir kaç tane kernel.drivers paketi eksik (kqemu, madwifi-ng vs.)
>
>  bunların derlenmesinde sorun vs mi oldu ? Öyle ise bakalım derlenir hale
> getirelim

 bir de çok önemli değil tabi ki ama bir öneri, bu tarz deneme paketlerinde
ben buildno suz derletiyorum, hangi paketin depodan olmadığını yakalamak için
"pisi li -b" kullanmak çok işime geliyor, driver ların buildnoları yok ama
kernel-* ın var