[Gelistirici] Bugzilla ayarları

selim ok selimok at gmail.com
25 Kas 2008 Sal 15:30:47 EET

25 Kasım 2008 Salı 07:58 tarihinde Türker SEZER
<turkersezer at tsdesign.info>yazdı:

> bir
> depoda
>
> Kullanıcı yetkilerini düzenleme hakkım olmadığından ben de ancak
> bildirdiğiniz
> hataya müdahale edip kapatabiliyorum. Normalde Selim tüm geliştiricileri
> editbugs grubuna alıyor, senin hesabını atlamış sanırım.

Boş vaktimde, oturup tüm geliştirici listesini kontrol edeceğim. Tüm
geliştiricilere bu hakkı verdikten sonra sorun kalmayacak sanırım.
Biraz vakit alacak, ama cok yoğunum, şimdiden özür dilerim.

Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/