[Gelistirici] Bugzilla ayarları

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
25 Kas 2008 Sal 08:58:55 EET

On Monday 24 November 2008 18:47:36 Ahmet AYGÜN wrote:
> Merhaba
>
> Şu anki bugzilla ayarlarımızın bizi engellediğini düşünüyorum. Sizce neler
> yapabiliriz?
>
> - 6453 numaralı hatayı kapatamıyorum çünkü Barış'a atanmış gözüküyor. Bu
> durumda hatayı kapatabilmek için ya Barış'a ya da Türker'e ulaşarak 3. bir
> adım atmam gerekiyor (1: hatayı çöz depoya gönder, 2: derlenip ikili depoda
> yerini alması için merge isteğinde bulun).

Kullanıcı yetkilerini düzenleme hakkım olmadığından ben de ancak bildirdiğiniz
hataya müdahale edip kapatabiliyorum. Normalde Selim tüm geliştiricileri
editbugs grubuna alıyor, senin hesabını atlamış sanırım.

> - Yeni bir hata girerken bileşen seçimini yaptığımızda otomatik olarak
> atanacak kişinin e-posta adresini yazıyor ama yukarıdaki durumun ortaya
> çıkmaması için hatanın atandığı kişiyi de değiştirebilmemiz gerekiyor.
>
> - Bazı bileşenlerin sorumluları (otomatik hata atanacak kişiler) arasından
> değişenler var fakat hala eski e-posta adresleri durmakta. Örneğin; ürün
> bugzilla bileşen paketler seçildiğinde hala benim adresim mevcut.

Bunun çözümü için Taner'in ilgili kodları test sistemine eklemesini
bekliyoruz -ki test edip gerçek sisteme de uygulayabilelim. Makinamda kurulu
olan bugzillalarda herhangi bir sorunla karşılaşmadım muhtemelen sunucuda da
hiçbir sorun çıkmayacak ama durduk yere patlatmayalım sistemi diye test
edelim dedik. Beklemedeyiz.

Kısacık bir betiği işletmek için 1 yılı aşkın süredir beklemek herkes
açısından sıkıcı. İş gücü hesabı yapmak bana düşmez ayrıca eminim ki
sunucularla ilgili yapılacak zilyon tane iş vardır buna gelene kadar ama bu
betiği sunucuya kopyalayıp, crontab'a bir satır eklemek, 1 yıl boyunca paket
bilgilerini elle kontrol etmek ve her yanlış atanan hataya sahibini
buldurmaktan daha kolay olsa gerek.

Yaptığım iş, pek bir işmiş gibi bu süre içinde de sürekli aynı maillara aynı
cevapları vermekten utanmaya başladım.

> Sevgiler

Saygılar
Türker