[Gelistirici] Bugzilla da hata var nereye hata bildiricez :D

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
25 Kas 2008 Sal 08:36:17 EET

On Monday 24 November 2008 22:43:20 Gökmen GÖKSEL wrote:

> 5715

.3 sürümünde çözülmesini umup 2007.3 bayrağı ile işaretlemişiz hatayı. Zaman
içinde .3 bayrağı kalkmış ama hata kapanmamış dolayısıyla böyle abuk bir hata
meydana gelmiş. Ben hatayı fixed olarak kapadım, başka birşey seçmek
gerekiyorduysa onu da şu an seçebiliyor olmalısınız.

Ayrıca hata takip sisteminde "hata takip sistemi" ürünü mevcut, hata girmek
isterseniz.

Saygılar
Türker