[Gelistirici] Pardus Wiki'si

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
25 Kas 2008 Sal 00:22:34 EET

İyi akşamlar;

Pardus wikisini bir nevi pardus dökümantasyon merkezi olarak biliyorum. Eğer
bu konuda herhangi bir sakınca yoksa burada dile getirmek istediğim bir konu
var.

Wiki kullanmamızın amacı bilgilerini paylaşmak isteyen arkadaşların girip
belgeler üzerinde değişiklik yapmalarını sağlamak, yeni belgeler eklenmesini
kolaylaştırmak vs. diye düşünüyorum. Bu ortamda, daha önce rahatlıkla
değiştirilip geliştirilebilen bir sayfanın (ki eklenebilecek yüzlerce şeyi
olan bir sayfanın) değiştirilmeye kapatılması ne kadar doğru?

[1] adresindeki sayfa katkı sağlamak isteyen bir çok arkadaşın yardımıyla
düzenlenip bu haline getirildi ve eklenecek de çok şeyi var. Son baktığımda
yaptığım değişikliklerde hiç bir yanlış olmadığı halde eski sürüme
döndürülmüş ve geri almama rağmen tekrar eski sürüme çevrilip kilitlenmiş.

Pardus wikisini Pardus dağıtımına yardımcı bir dal olarak görüyorsak bu tür
şeylerin kişisel anlaşmazlıkların kurbanı olmasını engellemeli ve bu yanlışın
bir an önce düzeltilmesini rica ediyorum.

[1] =
http://tr.pardus-wiki.org/Review%27den_%C3%B6nce_dikkat_edilmesi_gerekenler

İyi çalışmalar;
İnanç