[Gelistirici] Çekirdek güncellemesi esnasında Çomar hatası

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
22 Kas 2008 Cmt 15:05:25 EET

Bahadır Kandemir wrote:
> grub.conf ve fstab içinde LABEL kullandığım halde bendeki mount çıktısı
> şöyle:
>
> /dev/sda3 on / type ext3 (rw,noatime,user_xattr)
>
> Garip...

Allallah enteresan o zaman hakikaten bende şu an durum şöyle:

# cat /etc/fstab
LABEL=PARDUS_ROOT       /       .. ..

# cat /etc/mtab
LABEL=PARDUS_ROOT    /    ext3    rw,noatime,user_xattr 0 0

Ofisteki bilgisayara bağlanıp baktım onda /dev/sda5 yazıyor, farmda'da
/dev/cciss/c0d0p1.

Yama düzgün gözüküyor, düzelttim sistemi ama bir şekilde tekrarlayıp
yamayla denemeye çalışacağım. Bu arada mount çağırmak yerine /etc/mtab
dosyasını açıp okuyabilirsin.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>