[Gelistirici] Çekirdek güncellemesi esnasında Çomar hatası

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
22 Kas 2008 Cmt 14:42:26 EET

Bahadır Kandemir wrote:
> 22 Kas 2008 Cts tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

Sanırım aralara --- koyduğum için mail bitti sanmışsın. mount
çıktısındaki ilgili satırı ve getRoot'un neden patladığını da yazdıydım
önceki mailde :)

getRoot /dev ile başlayan satır arıyor oysa 2008'den beri mount
çıktısında hep labellar var. Ondan dolayı patlıyor ancak neden bu
güncellemede patladığını, aylardır patlamadığını gerçekten bilemiyorum.
Standart depo güncellemesiyle gidildiği zaman başka bir yönden de
girdiyi oluşturabiliyor belki.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>