[Gelistirici] Xfce'de PolicyKit

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
22 Kas 2008 Cmt 06:06:53 EET

2008/11/22 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Cumartesi 22 Kasım 2008 tarihinde, Gökmen Görgen şunları yazmıştı:

> Çoğu kimse farketmemiştir belki; ama bu sefer de başka bir problem başlıyor
> :)
> Başlangıçta açılmasını engellemenin bir yolu yok. desktop dosyası KDE 'ye
> özgü. KDE 4 altında da aynı sorun var; çünkü kulanılan kde prefixi farklı.
> Bu
> iş için KDE yapılandırması kullanmak yerine ~/.config/autostart/ altında
> bir
> network-applet.desktop dosyası oluşturup içine Hidden=true yazmak lazım.

Başlangıçta açılmasını ben engelleyebiliyorum Xfce4'te. Buna nm applet de
dahil. Yalnız benim çok üzüldüğüm bir nokta var. Herşey çok güzel, iyi; ama
xfce oturumunun kapanma süresi inanılmaz derecede uzuyor. Tabi kde
programıdır, yabancı kütüphane kullanıyor vs diye düşünürsek kapanma
süresinin uzamasını pekala normal bulabiliriz; ama süre 1 dakikayı aşıyor,
ki kde oturumunda Pardus'un kapanması zannedersem bu kadar sürmüyor.

Ağ programcığının kapanma süresinin uzun olmasının bilinen bir sebebi var
mıdır? Bu arada dikkat ettim, X olmaksızın, terminalden giriş / çıkış yapmak
da fazla sürüyor gibi.
--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net