[Gelistirici] Xfce'de PolicyKit

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
22 Kas 2008 Cmt 03:32:23 EET

Cumartesi 22 Kasım 2008 tarihinde, Gökmen Görgen şunları yazmıştı:
> Hehehe =D Günler, aylar sonra nihayet Xfce'de nm-applet'i açılışta
> kendiliğinden çalışırken gördüm, çok eğlendim:
> http://img227.imageshack.us/img227/6161/hedexk5.png
>
> Tüm Xfce4 kullanıcıları adına teşekkür ediyorum.

Çoğu kimse farketmemiştir belki; ama bu sefer de başka bir problem başlıyor :)
Başlangıçta açılmasını engellemenin bir yolu yok. desktop dosyası KDE 'ye
özgü. KDE 4 altında da aynı sorun var; çünkü kulanılan kde prefixi farklı. Bu
iş için KDE yapılandırması kullanmak yerine ~/.config/autostart/ altında bir
network-applet.desktop dosyası oluşturup içine Hidden=true yazmak lazım.