[Gelistirici] Depo indeksindeki history etiketi

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
22 Kas 2008 Cmt 02:24:24 EET

Pazartesi 17 Kasım 2008 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
<fatih at pardus.org.tr>yazdı:

> Hmm peki.

Yine de Comment'ler gereksiz görünüyor :)

> Ben paketin depoya giriş tarihi ile ilgili bir etiket göremedim. Gözden
> kaçırdıysam ne âla. Fakat güncelleme bilgilerindeki tarihler, paketi
> güncelleyen kişinin elle girdiği tarih ve muhtemelen svn'e giriş tarihi ile
> aynı. Bu tarih yanıltıcı olabilir. Örneğin herhangi bir sebepten depoya
> girişi gecikmiş bir paket, depoya girdiğinde eski bir güncelleme gibi
> görünebilir (tabii eğer paket yöneticisi bunları gösterirse).

Paketler bildiğim kadarıyla test deposundan stable depoya elle alınıyor. Bu
yüzden bunu otomatize etmek çok zor. Ancak depo yöneticisinin kullanacağı,
depo ile ilgili işler için ayrı bir araç geliştirirsek mümkün olabilir. Bu
araç "kararlı depo" ve "test deposu" gibi kavramlardan haberdar da olursa bu
ikisi arasındaki paket transferlerini izleyip kolaylaştırmasının yanında hangi
delta paketlerinin üretileceği, hangilerinin kararlı depoya gireceği gibi
problemleri de çözebilir.