[Gelistirici] Depo indeksindeki history etiketi

selim ok selimok at gmail.com
17 Kas 2008 Pzt 12:52:28 EET

17 Kasım 2008 Pazartesi 11:42 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>yazdı:

> İlk aklıma gelen Update türleri. Kullanıcı sadece security güncellemelerini
> yapmak isterse kullanıcıdaki kurulu release ile güncel release arasındaki
> tüm
> Update tagları taranıyor.

Hmm peki.

> Index'in şu anki haliyle de bunları yapmak mümkün olmalı.

Ben paketin depoya giriş tarihi ile ilgili bir etiket göremedim. Gözden
kaçırdıysam ne âla. Fakat güncelleme bilgilerindeki tarihler, paketi
güncelleyen kişinin elle girdiği tarih ve muhtemelen svn'e giriş tarihi ile
aynı. Bu tarih yanıltıcı olabilir. Örneğin herhangi bir sebepten depoya
girişi gecikmiş bir paket, depoya girdiğinde eski bir güncelleme gibi
görünebilir (tabii eğer paket yöneticisi bunları gösterirse).

İyi çalışmalar,
Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/