[Gelistirici] Özgurlukİçin Beyin Fırtınası bölümü ekim ayı raporlaması

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
20 Kas 2008 Per 17:14:03 EET

On Thursday 20 November 2008 16:57:17 Ahmet AYGÜN wrote:

> Peki ekran kartı sürücülerini kurulum ya da sonrasında otomatik olarak
> yüklemenin bir yolunu bulsak, öyle yapsak =)
>
> Fatih, ne dersin bu konuda?

aslında sadece display-manager değil. *-manager 'ların varlığını daha bir
vurgulamak lazım gibi geldi bana. Kurulum sonrasında Kaptan'ın belki son
aşamasında "BAK KARDEŞİM BEN PARDUS'UM VE BENİ PARDUS YAPAN ÖĞELERDE AHA
BUNLARDIR. BURAYA MUTLAKA UĞRAMALISIN" gibi bir şeyler olmalı. Notification
manager vardı onun durumu ne oldu acep? örnegin kurulum sonrasında tip/trick
gösterir gibi "BAK MANAGER'LAR BURADA " diye çıksa kullanıcı bir kez
tıkladıktan sonra inaktif olsa ve bir daha ikinci bir emre kadar görülmese.
Yarın bir gün "hırt-manager" yazılırsa yine devreye girip. "BAKINIZ YENİ BİR
TEKNOLOJİMİZ OLAN HIRT-MANAGER DEVREYE GİRMİŞTİR" gibi yeni bir notification
verse.
Ne dersiniz? Nasıl olur?

Ahmet bize küsme
Ahmet bizi bırakma