[Gelistirici] Review konusundaki eksikler/yeni düşünceler

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
18 Kas 2008 Sal 16:41:23 EET

Salı 18 Kasım 2008 tarihinde, İnanç Yıldırgan şunları yazmıştı:
> Konunun esas başlığı bu. Yukarıdakini ayrı bir başlık da tartışmak gerek.
> Playgroundda devam etmiş bir paketin 3-4 release i olabilir evet ama bunu
> depoya alınca 3-4 releaseden almak ne kadar sağlıklı olacak? Yarın bir gün
> bu paketin 1. release ine hiç bir şekilde ihtiyaç olmayacak mı? Bunun
> gerekli olup olmadığını tartışıp sonuca varmalıyız.

Bence buna paketi yapan(lar) (son durumda Ertuğrul ve sen) karar vermeli.
Atıyorum; mesela paketi ilk yapan, ya commentleri tek bir release altına
toplar ya da olduğu gibi bırakır. Diğer paketçi de bir release daha
ekleyebilir. Ama paketi sıfırdan yaptıysam, ben tek bir release'i tercih
ederim (review sürecinde tavsiye edilen de buydu).

Release sayısının ne olduğu kaliteyi etkileyen bir şey değil nasıl olsa.