[Gelistirici] Review konusundaki eksikler/yeni düşünceler

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
18 Kas 2008 Sal 16:34:37 EET

Salı 18 Kasım 2008 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> History tag'larina artik satirlarca comment yaziliyor. Bazi paketlerin
> 100+ history'leri var.
>
> Bir paketin gelisimini silmekten kazanilan byte'lar toplama bakildiginda
> cok gozardi edilebilir durumda.

+1. Mesela Fedora'nın emacs paketine bakalım [1]. 1997'den beri log
silinmemiş. Ancak onlar upstream logunu koymamış. Paketçilerine göre
değişiyor. Koyan da var koymayan da.

Comment kısmını bugüne kadar hep geliştiricilere hitap ediyor diye
düşünmüştük. Oranın değişik bir dile çevrilebilmesi de şu an mümkün değil. Bu
yüzden paket yöneticisinde kullanıcıya neler değiştiğini gösteren metnin bu
olmaması gerekir diye düşünüyorum. Bir de oraya yazdıklarımızı XML dosyasında
düzgün görünecek şekilde biçimlendiriyoruz. PM'de güzel görünmeyebilir.

[1]
http://cvs.fedoraproject.org/viewvc/rpms/emacs/devel/emacs.spec?revision=1.112&view=markup