[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
18 Kas 2008 Sal 10:37:22 EET

Bu bir zorunluluk değil. Mesela Murat'ın playground'undaki playerstage'i
devralırken eski History kısmını korudum ben. Kimse de review'da bişi demedi.

Eğer paket sıfırdan yapılmışsa gerekli olmayabilir, ama üzerine devam
edilmişse, harcanan emeğe saygı ve gelişimi göstermek bakımından history'de
eski girişleri korumak doğru bir davranış.