[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
18 Kas 2008 Sal 00:48:29 EET

Salı 18 Kasım 2008 tarihinde, Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:

> Eğer yazdığımız belgeleri okuduysanız bilirsiniz, paketlerin review'a
> alınırken ya da depoya girerken tek history ile alınması gibi bir kuralımız
> yok. İnanç da bunu bilmediği gibi böyle olduğunu iddia etmiş, sen de böyle
> olduğunu iddia etmişsin.

> Yeri gelmişken sorayım; eğer bu bahsettiğiniz bir kural ise neden
> belgelerimizde [0] [1] [2] yok, eğer belgeler güncel değil ise neden değil,
> eğer bu kural değil de kafanızdan uydurduğunuz bir davranış ise neden bu
> kadar çıkıştınız.

Belgelerimizin yeterli ve güncel olmadığının farkındayız. Bu bizim suçumuz
(hatta geliştiriciyim diyen herkesin). Bu eksikleri gidermek için de
çalışmalara başlandı; ama bir anda halledilebilecek bir şey değil tabi ki.

Mevcut durumda paketçiler deneyimli kullanıcıların istekleri/uyarıları
doğrultusunda paket hazırlıyorlar. Buna uymaya çalışan paketçilere
kafalarından uydurdukları kuralları izliyormuş muamelesi yapmadan ve
söylediklerinin sadece "iddia" olduğunu ileri sürmeden önce liste arşivlerini
incelemenizi beklerdim.

Yazdığım mailin neresinin çıkışma niteliği taşıdığını da anlayamadım bu arada?