[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
18 Kas 2008 Sal 01:16:00 EET

On Tuesday 18 November 2008 01:12:02 İnanç Yıldırgan wrote:
> Bunların arasında amarok varmı? Yok. O zaman amarok bakıcısız bir paket
> değil.
Dönüş yapan geliştiriciler ilgilenmedikleri paketleri döndüler, bilirsin.
Benim de ilgilenmediğim paketler vardı, onları geri döndüm ;)

O liste hiç geri dönüş yapmayan geliştiriciler ve paketlerini içeriyor, sabah
bunu salim kafayla okuyunca anlarsın diye tahmin ediyorum.

Hatta sabah bu thread'i okuyunca hepimiz bol bol güleceğiz.