[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
18 Kas 2008 Sal 01:12:02 EET

On Tuesday 18 November 2008 01:05:45 Ahmet AYGÜN wrote:

> Yok şüphe etme de yanlış noktaya parmak basmışım :)
>
> "yaptığı bakıcısız paket listesinde amaroku göremedim" demişsin, ben o
> liste bakıcısız paket listesi değildi demek istemiştim :) Şimdi bir daha
> bakalım kim yanlış anlamış? :D
>
> Zevkli olmaya başladı, bir ara geleneksel "kim yanlış anladı" yarışı mı
> düzenlesek ;)

Evet düzenleyebiliriz ama 2-0 mağlup durumda başlayacaksın haberin olsun. :)

"yaptığı bakıcısız paket listesinde amaroku göremedim" dedim evet. Bu amarok
bakıcısız değil demek.

"ben o liste bakıcısız paket listesi değildi demek istemiştim" demişsin.

[1] adresinde bir liste var. Bu listede ismi geçen geliştiriciler Ozan'a dönüş
yap(a)mayanlar. Yani paketleri ile ilgilenemeyenler. Yani bakıcısız paketler.

Bunların arasında amarok varmı? Yok. O zaman amarok bakıcısız bir paket değil.

Bence de artık sonlansın bu tartışma. Çünkü yarın okul var, nöbet var, var da
var yani.