[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
17 Kas 2008 Pzt 23:31:25 EET

2008/11/17 İnanç Yıldırgan <inancyildirgan at gmail.com>

> Paketin 3.0 sürümü herhangi biri tarafından yapılmış ve yaklaşık 1 yıldır
> playground da duruyor. Programın 3.0 sürümünden sonra 2-3 minör 1 major
> versiyonu çıkmış. Paketleyen historyde 3 tane minör sürüm güncellemesi
> yapımış. Sonra biri çıkıp o programı paketlemek istediğinde history'i
> temizleyip 1. release olacak şekilde reviewe göndermesinde ben bir sakınca
> göremiyorum. Ki mantıklı olanı da bu bence. O paketin hangi sürümü depoya
> girecekse o yazılmalı. 3.0 sürümü paketlenmiş ama depoya girmemiş bu bizi
> ne
> [...]

Şöyle bir mantığı olabilir. Bazı uyanık kullanıcılar bekleyemeyip
playground'dan pisi bi ile kurmaya kalkıyor olabilir, depoya release=1
olarak girince kullanıcı bu durumdan haberdar olamayabilir. Playground'dan
paket kurmaya kalkan kullanıcı bizi ilgilendirmez diye düşünmeli miyiz,
düşünmemeli miyiz o konuda bir fikrim yok. Zira iki oldu paketleri depoya
alırken history tagını düzelt uyarısı verdiler bana =) Bkz. libisofs,
libburn veya xfburn.

Saygılar.

--
Gökmen Görgen