[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
17 Kas 2008 Pzt 23:22:27 EET

On Monday 17 November 2008 23:06:25 Ahmet AYGÜN wrote:

> Review'e paket gönderirken history temizlemesen daha güzel olur.
>
> 50 ykr ;)

Örnek;

Paketin 3.0 sürümü herhangi biri tarafından yapılmış ve yaklaşık 1 yıldır
playground da duruyor. Programın 3.0 sürümünden sonra 2-3 minör 1 major
versiyonu çıkmış. Paketleyen historyde 3 tane minör sürüm güncellemesi
yapımış. Sonra biri çıkıp o programı paketlemek istediğinde history'i
temizleyip 1. release olacak şekilde reviewe göndermesinde ben bir sakınca
göremiyorum. Ki mantıklı olanı da bu bence. O paketin hangi sürümü depoya
girecekse o yazılmalı. 3.0 sürümü paketlenmiş ama depoya girmemiş bu bizi ne
ilgilendiriyor anlamadım. (mantıklı olanda bu)

Diğer bir örnekte ben yerelde bir paket yapıyorum sonra reviewe gönderiyorum.
History gelmiş 20 ye bunun review yapana, dağıtıma ne gibi bir yararı var
yine anlamış değilim.

Ki buradaki mevzu paketçisi ile haberleşme olayı ise de; ben 10 günden uzun
bir süredir haber bekliyorum. Bir şekilde haber verememiş olabilir ama yıllar
boyu da bekleyemem ya. Buraya commit edince rahatlıkla görmüş ve geliştirici
listesine yazacak kadar önemli hissetmiş ama iş işten geçmiş.