[Gelistirici] Özgurlukİçin Beyin Fırtınası bölümü ekim ayı raporlaması

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
17 Kas 2008 Pzt 15:11:10 EET

On Sunday 16 November 2008 07:02:19 Pınar Yanardağ wrote:
> Bu fikre sicak bakmiyorum. Kaptan zaten (sadece) ekran karti taninmadigi
> durumlarda, ekrani ayarlamak icin Display Manager'i acan bir buton
> iceriyor. Kaptan bir hosgeldin sihirbazi, TASMA rolu ustlenmesine gerek
> yok (kaldi ki, daha fazla ayar yapmak isteyen kullanicilara TASMA'yi
> acmalari icin bir buton da koyduk.)

Bence olabilir, kullanıcı tasma'yı açması gerektiğini bilmiyor/bilemiyor
genelde. Ya bunu anlatan bir uyarı ya da display-manager'ı kaptan'ın içine
koyabiliriz.

Sonuçta kaptan ilk kurulumda kullanıcının sistemindeki önemli ayarları birkaç
tık ile halledebilmesini sağlayan bir araç, ağ ayarlarını yapabiliyorsa ekran
kartı ayarlarını niye yapamasın ki kullanıcı?