[Gelistirici] Özgurlukİçin Beyin Fırtınası bölümü ekim ayı raporlaması

Pınar Yanardağ pinar at pardus.org.tr
16 Kas 2008 Paz 07:02:19 EET

On 11/14/2008 09:26 PM Ali Işıngör wrote:

>  13.
>
>       _*Ekran kartının seçimi ve kurulumu Kaptan ile yapılabilsin.*_
>       <http://www.ozgurlukicin.com/yenifikir/ayrinti/24/>* 23 oy*
>       <http://www.ozgurlukicin.com/yenifikir/ayrinti/24/>
>

> KubilayK <http://www.ozgurlukicin.com/kullanici/profil/KubilayK/>
> tarafından 22 Eyl 2008 tarihinde gönderildi.
>
> Pardus 2009'da kurulum sonrası bizi karşılayan Kaptan'a Görüntü
> Yöneticisi de eklensin. Bu sayede kullanıcılar daha ilk baştan ekran
> kartlarının sürücülerini de kolaylıkla yüklesinler. Ekran kartı
> [...]

Bu fikre sicak bakmiyorum. Kaptan zaten (sadece) ekran karti taninmadigi
durumlarda, ekrani ayarlamak icin Display Manager'i acan bir buton
iceriyor. Kaptan bir hosgeldin sihirbazi, TASMA rolu ustlenmesine gerek
yok (kaldi ki, daha fazla ayar yapmak isteyen kullanicilara TASMA'yi
acmalari icin bir buton da koyduk.)

Iyi calismalar,

--
Pınar Yanardağ (a.k.a PINguAR)