[Gelistirici] Özgurlukİçin Beyin Fırtınası bölümü ekim ayı raporlaması

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
14 Kas 2008 Cum 22:54:47 EET

2008/11/14 Ali Işıngör <isingor at gmail.com>

> <http://www.ozgurlukicin.com/yenifikir/ayrinti/50/>*Program listeleri ve
> Contrib depo belirteci*<http://www.ozgurlukicin.com/yenifikir/ayrinti/50/>
> * 17 oy* <http://www.ozgurlukicin.com/yenifikir/ayrinti/50/>
>
> wiseguy <http://www.ozgurlukicin.com/kullanici/profil/wiseguy/> tarafından
> 25 Eyl 2008 tarihinde gönderildi.
>
> Paket yöneticisindeki program listelerine çeki düzen verirseniz çok
> sevinirim. İhtiyacım olan bir programı bulabilmek için kimi zaman birkaç
> listeyi tek tek incelemem gerekiyor. Örneğin programları Audio,Video,Office
> [...]

Nasıl alt bileşenler oluşturulabilir veya hangi dağıtımınkini örnek
alabiliriz bu konu tartışılabilir bir konu ve çekirdek ekiptekilerin aklında
böyle bir şey yoksa da gerçekleşmesi zor olabilir. Zor derken, Pardus 2009'a
yolumuzu fazlaca çetrefilli hale getirmeyecekse, vakitleri de varsa, hep
beraber tartışalım. Ben olsam gentoo'yu örnek alalım derdim =)

Diğer taraftan. bir paketin contrib depoya ait olup olmaması mevzusunu ben
de önemli buluyorum. Ben bunu hiç olmazsa uçbirimde pisi search paket_adi
diyerek görebilmek isterdim.

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net