[Gelistirici] Hata Kapatma Etiketleri için Refarans Belge

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
12 Kas 2008 Çar 21:42:58 EET

Wed, 12 Nov 2008 20:56:46 +0200, Serbulent UNSAL
<serbulent at pardus.org.tr> :

> Başka söylemek istediği olan yoksa çözüm stable için merge edildikten
> sonra hatayı kapanmış sayıyoruz (tabi çözümün bir şekilde
> onaylandığını varsayarak)
Niye mevcut yontemi tum soylenenlere karsin degistirmeye calistigini
anlamiyorum.

Svn'e commit yaparken BUG:FIXED:x diye kapatabilmek varken, merge
edilmesini niye bekleyelim? Bir hatayi cozuyorsun, hata raporunu
kapatiyorsun ve "sisteminden cikiyor" o artik.

Merge'u bekle dediginde, o merge edilecek diye bekleyeceksin, atiyorum
2 gun sonra merge edilecek, o arada surekli merge edilsin de hatayi
kapatayim diye kafanin arkasinda bir gorev calisip duracak.

Hali hazirda hata cozen insanlara boyle angaryalar bindirmek yerine,
bence hata cozmeyenlere cozdurecek prosedurler uretmeye kafa yorman
daha mantikli olurdu.

                   Doruk