[Gelistirici] Hata Kapatma Etiketleri için Refarans Belge
Serbulent UNSAL
serbulent at pardus.org.tr
12 Kas 2008 Çar 20:56:46 EET
On Wednesday 12 November 2008 17:11:22 Onur Küçük wrote:
> Wednesday 12 November 2008 16:51:29 Serbulent UNSAL tarihinde şunları
> yazmıştı:
>
> Ben bu konuda Doruk'la aynı fikirdeyim. Bir sürecin bitip bitmediğinin
> kontrolünü başka bir süreçten almamalıyız.
>
> > Haklısın. Ancak benim aklımdaki senin öngördüğünden biraz farklıydı onu
> > yazarken.
> >
> > Yapılan bir commiti içeren paket farklı sebeplerden dolayı depoya
> > girmeyebilir. Örneğin test aşamasını geçemediği için depoya girmeyen
> > hatalı bir paket veya yapılan güncellemenin başka yerlerde hata
> > oluşturmasından dolayı revet edilmesi durumunda ne olacak ?
>
> Sorun pakette başka bir hata ise, o hata "başka bir hata kaydı" dır. Ha
> yok mevzubahis hata çözüldü dendiğinde çözülmediyse hata tekrar açılır.
>
> > 3-5 ay sonra çözümünü bildiğimiz halde düzeltmemiş olduğumuz hatanın
> > tekrar karşımıza gelmesindense geç kapanması daha iyi. Hiç olmazsa arada
> > depoda çözdüğümüz hatalar X süreci yünden girmiyor deyip o süreci
> > tartışıyoruz.
>
> Sorun pakette çözüldüyse çözülmüştür. 3-5 ay beklemenin sebebi o sorunun
> çözüldüğü hata kaydı değil de başka bir şeyse o hata kaydını çözülmedi
> bırakmaya gerek yok. Sorun nerede yaşanıyorsa orada işaretlenmeli.
Sondan başlayayım. Bu kısım yanlış anlaşılmış, herhangi birşey 3-5 ay
beklemiyoruz. Hatayı çözüldü diye kapattıktan sonra , başka bir sebepten o
yamayı revert edersek veya o sürüm güncellemesini almazsak depoya bu durumda
çözüldü sandığımız hata tekrar karşımıza gelecektir.
Ama diğer taraftan başta yazdığın bu sürecin takibinin ayrı olarak yapılması
mantıklı geliyor. Başka söylemek istediği olan yoksa çözüm stable için merge
edildikten sonra hatayı kapanmış sayıyoruz (tabi çözümün bir şekilde
onaylandığını varsayarak)
--
İyi Çalışmalar;
Serbülent
Gelistirici mesaj listesiyle ilgili
daha fazla bilgi