[Gelistirici] [Fwd: [paketler-commits] r55583 - in devel/applications/editors/vim: . files/official]

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
12 Kas 2008 Çar 18:27:37 EET

On Wednesday 12 November 2008 14:49:52 Onur Küçük wrote:
> Tuesday 11 November 2008 16:33:20 İnanç Yıldırgan tarihinde şunları
> yazmıştı: ...

>  Bahsettiğimiz sorunlar için hızlıca bir çözüm üretemiyorsak ve paketi
> hemen depoya alalım diyorsak revert edelim bence, sorunları çözünce
> ekleriz. Parantez koymayı tamamen kapatmak da mümkün ama başka bir soruna
> yol açıyor mu inceleyemedim.

>  Ben bu plugini dosyayı silmeden kapatmanın yolunu bulamadım. Daha önce de
> sordum ama cevap vermedin, nasıl "kullanmadığını" anlatırsan belki ona
> yönelik bir çözüm üretebiliriz. Ama yanlış görmediysem vim kullanan ve
> [...]

Plugin disable özelliği olmadığından mecburen siliyorum. Bu yöntem de bizim şu
an ki sorunumuza çözüm getirmeyecek sanırım :) Şimdilik plugini revert ettim
bu hatalı hali ve eski hali arasında ne fark var bakıp ona göre bir şey
yapabilirsem komit ederim. Tabi bulan beklemek istemeyen olursa memnuniyetle.