[Gelistirici] Hata Kapatma Etiketleri için Refarans Belge

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
12 Kas 2008 Çar 15:09:16 EET

Doruk Fisek wrote On 12-11-2008 14:58:
> Wed, 12 Nov 2008 14:35:48 +0200, Serbulent UNSAL
> <serbulent at pardus.org.tr> :

> Belgede soyle yaziyor :

> Ben bu konuda ayni fikirde degilim.
>
> Gelistirici olarak elimden geleni yapip hatayi duzeltmisim. Bir de
> Pardus ici, ne kadar surecegi belirsiz, kararli depoya alma sureclerini
> takip etmem beklenmemeli.
>
> Eger hata cozuldugu halde kararli depoya haftalarca ulasmiyorsa, bu
> benim degil, o depo politikasini yazan/yuruten gelistiricilerin sorunu
> olmali.

+1.

Bir şey düzeltilmişse düzeltilmiştir, biz orada kullanıcıya hemen
yansıyacak diye bir şeyin garantisini vermiyoruz. SVN'e commit'i
yaptığım anda BUG:FIXED ile kapatabilmeliyim. Depoya girmesini üzerine
bir de test sürecini geçmesini beklemek bana da anlamsız geliyor.

Zaten inanılmaz kritik bir şeyse sürüm yöneticisi inisiyatifinde hızlıca
kararlı depoya yansıtılır. Yok o kadar önemli bir şey değilse de isteyen
kullanıcı elle derleyip kurar isteyen de kararlı depoya yansımasını bekler.

Ben böyle düşünüyorum.

--
Ozan Çağlayan