[Gelistirici] Hata Kapatma Etiketleri için Refarans Belge

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
12 Kas 2008 Çar 14:58:32 EET

Wed, 12 Nov 2008 14:35:48 +0200, Serbulent UNSAL
<serbulent at pardus.org.tr> :

> [1] http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Hata_kapatmak
Belgede soyle yaziyor :

> "Ayrıca hatanın bu şekilde kapatılmasından önce, hatanın çözümünü
> içeren güncellemenin sürüm yöneticisi tarafından kararlı depoya
> alınması mutlaka beklenmelidir."
Ben bu konuda ayni fikirde degilim.

Gelistirici olarak elimden geleni yapip hatayi duzeltmisim. Bir de
Pardus ici, ne kadar surecegi belirsiz, kararli depoya alma sureclerini
takip etmem beklenmemeli.

Eger hata cozuldugu halde kararli depoya haftalarca ulasmiyorsa, bu
benim degil, o depo politikasini yazan/yuruten gelistiricilerin sorunu
olmali.

Ayrica ben her Bugzilla'da "ne acik hata raporu var uzerimde" diye liste
aldigimda cozdugum ama politik nedenlerle hala depoya girmemis hatalari
gorursem cinnet gecirir, birilerini dograrim :)

                   Doruk