[Gelistirici] Katkıcılar için ftp alanı ? mümkünse : )

Taner Taş taner at pardus.org.tr
12 Kas 2008 Çar 12:36:20 EET

> Karşılaştığın sorunu yazarsan belki burada daha önce halletmiş veya
> bilgisi olan birisi vardır ve yanıt verebilir. Sorunun donanımsal
> olmadığını farzediyorum. Bu sayede işler hızlanabilir.
>
> Kolay gelsin.

Sorun vsftpd'yi ssl desteği ile kullanınca vsftpd'den kaynaklandığını
düşündüğüm bir bug'dan dolayı ilgili portlardan bağlantıları geri
çevirmesi. ssl olmadan herhangi bir sorun yok. bu sorunu vsftpd
geliştiricilerine bildirdim ama geri dönüş olmadı henüz.

vsftpd'yi kendi bilgisayarınıza kurup denemeler yapabilirsiniz. dosya
upload için webden arabirim vs. başka çözümler de düşünülebilir ama şu an
için bu sorunun üstesinden gelmek daha doğru bir yol gibi gözüküyor.

İlgilenme gereği duyduğun için teşekkür ederim.

Taner Taş