[Gelistirici] Katkıcılar için ftp alanı ? mümkünse : )

Taner Taş taner at pardus.org.tr
12 Kas 2008 Çar 01:43:02 EET

> [2]deki gibi bir adrese katkıcıların kullanıcı adı ve şifreleriyle ftp
> erişimi
> sağlanarak kolayca çözülebilir gibi geliyor bana.
>
> Olmaz, olamaz, imkansız, ne gerek var diyen, demeyen ?

Merhaba,

Svn hesabı olan geliştiricilerin kullanımına açık bir ftp sunucusunun
planları uzun süredir yapılmaktadır. Ssl/sanal kullanıcı/pasif mod olarak
konfigure edilen sunucunun teknik aksaklıklar vesilesiyle istenen şekilde
çalışmaması bu süreci sekteye uğrattı. Ftp sunucusu istenen aşamaya
geldiğinde bu listede duyurulacaktır. Konu takip altındadır.

Taner Taş